INFANT QUE ES DESPLEGA, L'

INFANT QUE ES DESPLEGA, L'

COS, PSIQUE I ESPIRITUALITAT

CUNILL GARTMANN, ALBA / MASÓ PUIG, MARTA / RABASSEDA SÁNCHEZ, MARTA

22,00 €
IVA incluido
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL ( IRIF, S.L. )
Año de edición:
2024
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-128559-2-0
Páginas:
170
Encuadernación:
Rústica
Colección:
FAMILIA I EDUCACIO
22,00 €
IVA incluido

Se centra en descriure les singularitats de la primera etapa de la infantesa, des que som concebuts fins als 3 anys de vida, i ho fa prenent la conjunció de tres dimensions: la corporal, la psicològica i l'espiritual. Des de la materialització d'un cos, passant pels reflexes primitius, els sentits i el moviment; seguint per la construcció de l´aparell psíquic i la personalitat, a través de la relació i el vincle; fins a l´espiritualitat, com a part intrínseca de l´existència, viatjant a través de mites i símbols.

«Com es construeix, d’inici, un ésser humà? A través de quins processos? Quines dimensions
intervenen en aquesta construcció? I els adults, com podem afavorir aquest procés vers els
infants que acompanyem a créixer?». Aquestes són les preguntes que impulsen aquest llibre.
Assenyalant directament cap a la nostra gènesi, la infantesa, veiem que des que naixem ens
construïm a través d'un procés complex que serà la base de qui anirem essent després, al llarg de
la vida.
Aquest llibre se centra en descriure les singularitats de la primeríssima etapa de la infantesa, des
que som concebuts fins als 3 anys de vida, i ho fa prenent la conjunció de tres dimensions: la
corporal, la psicològica i l'espiritual. Des de la materialització d'un cos, passant pels reflexes
primitius, els sentits i el moviment; seguint per la construcció de l’aparell psíquic i la personalitat,
a través de la relació i el vincle; fins a l’espiritualitat, com a part intrínseca de l’existència, viatjant
a través de mites i símbols.
Al llarg d'aquest diàleg trenat, des de la teoria i la pràctica d'aquesta particular visió, convidem
els lectors i lectores a repensar la naturalesa del procés de construcció de l’ésser humà durant els
primers anys de vida.

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • CARTA A UNA MESTRA
    MILANI, LORENZO
    «A Barbiana havia après les regles de l'escriptura: tenir alguna cosa important a dir; saber a qui s'escriu; trobar un ordre lògic; eliminar tota paraula que no serveixi. És així com escric aquesta carta amb els meus companys. És així que espero que escriuran els meus alumnes quan seré mestre.»  Els alumnes de l'escola del petit poble de Barbiana (Itàlia) i el seu mestre, Loren...
    Disponibilidad inmediata

    17,00 €

  • UN BORINOT A L'ESCOLA
    COSP, ALBERT
    Un llibre que farà brunzir les ments i, deixarà un brogit a la consciència dels lectors. Un borinot de vol capriciós desglosa la vida en divuit assignatures escolars: des de les preceptives matemàtiques, llengua castellana i catalana (l’anglès queda suspès per baixa laboral), fins a les pròpies de ciències, la música o l’educació física entre altres matèries, i totes passant p...
    Disponibilidad inmediata

    20,00 €

  • DIAGNÓSTICO PEDAGÓGICO EN EDUCACIÓN PRIMARIA
    LOSADA-PUENTE, LUISA
    El diagnóstico pedagógico es una disciplina consolidada e impartida en diversas titulaciones del ámbito de las Ciencias de la Educación, que recibe influencia de las Ciencias de la Salud, como la Medicina, sobre la que se asientan sus antecedentes, o la Psicología, en confluencia con la Pedagogía, pues ambas disciplinas presentan un foco central en común: el comportamiento del ...
    Disponibilidad inmediata

    15,95 €

  • VOLVER A APRENDER
    NAVARRA, ANDREU
    Volver a aprender hace una revisión del sistema educativo actual y nos plantea qué debemos hacer para que los jóvenes vuelvan a adquirir los conocimientos necesarios para convertirse en ciudadanos autónomos y personas integrales. ¿Por qué el mundo occidental actual teme tanto a la extensión del conocimiento? ¿Quiénes están detrás de las nuevas pedagogías y de la tecnocracia dig...
    Disponibilidad inmediata

    20,00 €

  • PROHIBIDO REPETIR
    LURI, GREGORIO
    «A mi hija, si yo no le enseño, llega muy justa a saber leer. En clase no practican ni les mandan deberes para casa. Han desaparecido libros, exámenes… Todo es vivencial». Esta es la queja de una madre que no entiende lo que se hace en muchas escuelas, y esa incomprensión parece generalizarse. ¿Qué está pasando? Está pasando que mientras se baja la exigencia y el rendimien...
    Disponibilidad inmediata

    21,90 €