BLANCO, JORGE / COTERÓN LÓPEZ, JAVIER / DELGADO TOLEDANO, MARÍA / FERNÁNDEZ RIVAS, MARÍA / FERRIZ MO
Aquesta obra neix amb l'objectiu de contribuir a la millora de la comprensió de les
interaccions entre el professorat d'educació física i l'alumnat amb discapacitat
intel·lectual, així com aportar un recurs pràctic que fomenti la inclusió d'alumnat amb discapacitat intel·lectual des d'una participació real i activa. Hi han participat investigadors experts en l'estudi de la motivació i de la inclusió en educació física, així
com docents i professionals que desenvolupen la seva tasca en contextos inclusius amb persones amb discapacitat intel·lectual coneixedors de la problemàtica d'aquest tòpic.
Els lectors trobaran diferents propostes didàctiques d'aplicació reals i viables vinculades a diferents continguts per dur-se a terme en les sessions d'educació física des d'una perspectiva nova i actual com són les conductes docents motivadores proposades des de la teoria de l'autodeterminació. Al seu torn, trobaran recomanacions educatives per
afavorir la inclusió de persones amb discapacitat intel·lectual. Per tant, és una obra d'interès principalment per a professors d'educació física en formació i en actiu, però també per a qualsevol professional de les ciències de l'esport i l'educació, així com investigadors, psicòlegs, o tècnics esportius.
Ofrece herramientas prácticas para mejorar la interacción entre profesorado de educación física y alumnado con discapacidad intelectual, promoviendo su inclusión activa y real. Desarrollada por expertos en motivación e inclusión, incluye propuestas didácticas innovadoras basadas en la teoría de la autodeterminación y recomendaciones educativas.