LEER POR CURIOSIDAD

LEER POR CURIOSIDAD

LOS LIBROS DE NO FICCIÓN EN LA FORMACIÓN DE LECTORES

BRIZ VILLANUEVA, EZEQUIEL / CALVO VALIOS, VIRGINIA / CAMPOS BANDRÉS, IRIS OROSIA / COLÓN CASTILLO, MARÍA JESÚS / DEL MORAL BARRIGÜETE, CRISTINA / DUEÑ

26,00 €
IVA incluido
Editorial:
GRAÓ EDITORIAL ( IRIF, S.L. )
Año de edición:
2023
Materia
Pedagogía
ISBN:
978-84-19416-56-8
Páginas:
217
Encuadernación:
Rústica
26,00 €
IVA incluido

El model de lector que es desprèn dels llibres infantils correspon al concepte d'infància que cada època desenvolupa en virtut de les seves circumstàncies.
En el marc de la societat digital i de la informació, aquest llibre presenta la recerca coral sobre l'espai que ocupa el llibre il·lustrat de no ficció per a infants i joves en el context d'escoles i biblioteques. Aquestes pàgines proposen claus de lectura i anàlisis concretes de títols representatius en els últims anys que serviran al mediador per identificar quin paper exerceixen aquestes obres en la formació del lector, a què obeeix la seva eclosió editorial i com, des de l'aprofundiment en el pensament de veus autoritzades per l'experiència amb aquests títols, es pot afrontar la intervenció didàctica.
El lector trobarà en aquest estudi eines pedagògiques amb les quals reconèixer el gènere i fomentar la curiositat i la sorpresa com a eixos fonamentals en el desenvolupament d'una ciutadania crítica. Índex – Resum Bloque 1. Educación, lectura y sociedad del conocimiento.

Artículos relacionados

  • MARUJA MALLO. GEOMETRIA APLICADA
    DOMINGUEZ RIGO, MIGUEL / RIGO, CATALINA
    La exposición permanente nos brinda la oportunidad de conocer y contemplar la obra de varias mujeres artistas, entre ellas Maruja Mallo, con gran trascendencia artística, versatilidad y una trayectoria profesional que la ha convertido en un referente de ...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    7,50 €

  • AQUEST CONFÚS I DESIGUAL MÓN EXPLICAT ALS JOVES
    SAURA ESTAPÀ, VÍCTOR
    Quines forces fan moure la humanitat? Quins valors la sustenten? Quines ambicions l’amenacen? Quins horitzons l’estrenyen? I quins interessos l’expliquen? A estones el món és hostil i tenebrós, i a estones és preciós i solidari, com un immens basar de voluntats desorientades i favors mal repartits, on la bondat i la justícia fan un torcebraç a la corrup...
    Disponibilidad inmediata

    17,00 €

  • NEURODIVERSIDAD
    ELIZONDO CARMONA, CORAL
    Este libro te ayudará a conocer el cerebro para profundizar en el maravilloso mundo de la neurodiversidad, un concepto que alude a los múltiples tipos de cerebros y mentes que existen. Conocer el cerebro te permitirá adentrarte en la escuela inclusiva, así como distinguir y trabajar las funciones ejecutivas; comprender cómo almacenamos las palabras; asimilar la importancia de...
    Disponibilidad inmediata

    19,00 €

  • INCLUIR Y MOTIVAR A ESTUDIANTES CON DISCAPACIDAD INTELECTUAL EN EDUCACIÓN FÍSICA
    BLANCO, JORGE / COTERÓN LÓPEZ, JAVIER / DELGADO TOLEDANO, MARÍA / FERNÁNDEZ RIVAS, MARÍA / FERRIZ MO
    Aquesta obra neix amb l'objectiu de contribuir a la millora de la comprensió de lesinteraccions entre el professorat d'educació física i l'alumnat amb discapacitatintel·lectual, així com aportar un recurs pràctic que fomenti la inclusió d'alumnat amb discapacitat intel·lectual des d'una participació real i activa. Hi han participat investigadors experts en l'estudi de la motiva...
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    23,00 €

  • STOP AL BULLYING (CATALÀ)
    BOSCH, LOLITA
    La guia definitiva per ajudar a prevenir i aturar l’assetjament escolar.Malauradament, els casos de bullying són habituals a les nostres escoles. Amb l’accés dels adolescents a les xarxes, a més, l’impacte de l’assetjament no es queda a les aules, sinó que persegueix els infants les 24 hores del dia. I al final, en els casos més extrems, acaba en...
    Disponibilidad inmediata

    19,90 €

  • ENSEÑAR Y APRENDER GRAMÁTICA EN CONTEXTOS MULTILINGÜES
    RODRÍGUEZ GONZALO, CARMEN
    Sin stock - Consultar plazo de entrega

    32,50 €